Program nauczania na kierunku Grafika uwzględnia podział tematyczny zajęć po 4 semestrze na 4 specjalności:

  1. Projektowanie graficzne

  2. Multimedia

  3. Projektowanie gier

  4. UX Design

Lp.

NAZWA PRZEDMIOTU

Rozkład zajęć.

1 ROK

2 ROK

3 ROK

4 ROK

I
sem

II
sem

III
sem

IV
sem

V
sem

VI
sem

VII
sem

I. Kształcenie ogólne wymagane standardami

1

Język zachodni

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

2

Bezpieczeństwo i higiena pracy

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

3

Filozofia i estetyka

 

 

 

 

 

 

 a_kulka.gif

4

Cyberkultura

 

 

 

 

 

 

 a_kulka.gif

5

Prawo autorskie   a_kulka.gif          
6

Historia i teoria sztuki

a_kulka.gif

 a_kulka.gif          

7

Wychowanie fizyczne a_kulka.gif a_kulka.gif          

II. Kształcenie podstawowe wymagane standardami

1

Kompozycja

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

2

Rysunek

a_kulka.gif 

 

 

 

 

 

 

3

Technologia i materiałoznastwo

a_kulka.gif 

 

 

 

 

 

 

4

Psychofizjologia widzenia

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

5

Podstawy technik informatycznych

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

6

Podstawy programowania

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

7

Historia design'u

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

8

Historia grafiki

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

9

Grafika rastrowa

a_kulka.gif 

 

 

 

 

 

 

10

Typografia i prepress

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

11

Grafika wektorowa   a_kulka.gif          

III. Kształcenie kierunkowe wymagane standardami

1

Malarstwo

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

2

Fotografia

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

 

3

Liternictwo i typografia

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

 

4

Podstawy animacji i interakcji

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

5

Rysunek użytkowy

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 6

Podstawy technik graficznych

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif

 

 

 

7

Ilustracja

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif 

 

 

 

8

Przedsiębiorczość

      a_kulka.gif      

9

Podstawy marketingu i komunikacji marketingowej

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

10

Animacja i interakcja

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif

 

 

 

11

Projektowanie stron www

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif 

 

 

 

12

Identyfikacja wizualna

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

13

Fotografia użytkowa

 

 

 

a_kulka.gif

 a_kulka.gif

 

 

14

Metodyka projektowania graficznego         a_kulka.gif    

15

Edycja i efekty wideo         a_kulka.gif    

16

Grafika edytorska         a_kulka.gif    

17

Wirtualna przestrzeń CAD           a_kulka.gif  

18

Projektowanie obrazu ruchomego         a_kulka.gif    

19

Rejestracja obrazu i dźwięku       a_kulka.gif a_kulka.gif    
20

Plener

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

21

Praktyka zawodowa   a_kulka.gif   a_kulka.gif   a_kulka.gif  

V. Przedmioty obieralne

Specjalność – Projektowanie graficzne

ikona grafika pioro biala

1

Projektowanie publikacji (SD)

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

2

Projektowanie marketingowe (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif 

3

Projektowanie serwisów internetowych(SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

4

Fotografia reklamowa (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

5

Grafika cyfrowa (SD)

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

6

Techniki poligraficzne

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

7

DTP i redakcja techniczna

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

8

Animacja i rozszerzona rzeczywistość

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

VI. Przedmioty obieralne

Specjalność – Multimedia

ikona grafika multimedia biala

1

Animacja (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 2

Edycja i montaż video (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif

3

Modelowanie i animacja 3D (SD)

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

4

Multimedialne strony www (SD)

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

5

Scenopisarstwo i storyboard'ing

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

6

Edycja dźwięku

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

7

Cyfrowe efekty specjalne

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

VII. Przedmioty obieralne

Specjalność – Projektowanie gier i rzeczywistości wirtualnej

ikona grafika gry baiala

1

Modelowanie i animacja 3D (SD)

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

2

Konceptart - postacie i środowisko

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

3

GUI projektowanie interfejsów (SD)

 

 

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif

 

4

Processing i programowanie

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

5

Projektowanie lokacji (SD)

 

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

6

Efekty dźwiękowe

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

7

Silniki graficzne i sztuczna inteligencja (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

8

Kreacja pomysłu i budowa scenariusza w grach

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

VII. Przedmioty obieralne

Specjalność – UX Design - Projektowanie użyteczności

ikona grafika ux biala

1

Pozycjonowanie stron WWW

       

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

2

Inżynieria użyteczności i narzędzia UX Design

       

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 
3

Architektura informacji

         

a_kulka.gif

a_kulka.gif

4

Analityka internetowa

         

a_kulka.gif

a_kulka.gif

5

Copywriting

       

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 
6

Projekt specjalizacyjny

       

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 
7

Zarządzanie marketingowe w mediach społecznościowych

         

a_kulka.gif

a_kulka.gif

VIII. Zajęcia dodatkowe

1

Seminarium dyplomowe

 

 

 

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif

2

Pracownia dyplomowa

 

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

3

Projektowanie portofio             a_kulka.gif

Praktyki zawodowe - trwają 960 godz. i odbywają się po II, III oraz IV roku studiów. Za zaliczenie praktyk student otrzymuje 6 pkt. ECTS/semestr.